الثلاثاء، ٥ أغسطس ٢٠٠٨

الاخت الغالية zianour بعثت إلى بواجب - مع ان المدارس لسه عليها شوية واحنا كبرنا ع الموضوع دا - ادعوا لي ربنا يوفقني واقدر احل الواجب ....
س: اذكر اسم من طلب منك حل هذا الواجب ؟؟
ج: من اولها كدا سؤال صعب ، بس يا ترى اجباري ولا اختياري ؟؟؟ عموما انتوا عارفين الاجابة ...
س: اذكر القوانين المتعلقة بهذا الواجب ؟
ج: والله يا اخواني اخر قانون فاكراه كان قانون الطفو لارشميدس ، ودا كان من زمان - مش اوي يعني - في الفيزياء ايام ما كانت الامتحانات بتيجي سهلة ، طبعا الكل فاهم قصدي كويس اوي.....
س: تحدث عن ستة اسرار قد لا يكتشفها من يقابلك للمرة الاولى؟؟؟
اهو دا بقى اللي ما تفقناش عليه بس ها حاول افكر اهو لسه بدري على لم الورق ونهاية اللجنة ، للأسف نسيت البرشام بتاع السؤال دا بالذات
* ممكن يفتكر اني غلسة او مش اجتماعية
* يعتقد اني ما بفهمش اي حاجة في اي حاجة ، بصراحة انا بتعمد اعمل كدا بعض الاوقات خصوصا لما تكون القعدة مش عاجبانني ، كنت قرأت مرة مقولة "من الذكاء ان تبدو غبيا في بعض المواقف" ما عرفش مين اللي قالها.
* ما يعرفش ان انا عندي بعض الفراسة ، يعني انا فصصته م الاخر كدا وحللت شخصيته من اول قعدتين.
* الناس بتعتقد ان انا هادية جدا في اول عشر مرات يشفوني فيها والعكس صحيح.
* ان انا بحب القراءة جدا ودا طبعا من البلاهة اللي بتبقى باينة على وشي.
* طبعا ما فيش حد يعرف اني بموت في الميكانيكا جدا جدا جدا (غير قلة قليلة من المقربين)
* فيه ناس كتييير ما تعرفش اني بموووت في اللون الاخضر (ملحوظة حسيت اني لازم اقولها مش عارفة لي؟)
س:حول هذا الواجب إلى ستة مدونين ...
اهي الجزئية دي بقى بالذات مش عندنا في المنهج.

هناك ٣ تعليقات:

Zianour يقول...

ايه ده؟؟
امسك فيه غش جماعي
انتي هتستهبلي انتي ناقله سطور من مصدر الامتحان
وبعدين انا اول مرة اعرف انك بتحبي اللون الاخضر ما قولتليش الموضوع ده قبل كده!!!!

وبالنسبة للميكانيكا هنقول ايه لله ف خلقة شئون
سلام

يا بنتس شيلي تأكيد الكلمة من تخصيص ولا اعدادات مش عارفة عشان بس الناس نتكسلش تعلق
انا قلبي عليكي
((((((:

سميرة يقول...

والله لا غش ولا حاجة انا فعلا كدا وعموما متشكرين ع التشجيع يا ستي ، وبالنسبة لموضوع الاخضر انا كلي مفاجآت
زدتيني نور

مواطن مصرى نايم يقول...

سميرة
انتى عارفة كل اللى قلتية فيا انا كمان
بس حكاية هادى دى صعبة شوية
لانى من اول مرة لازم اللى قدامى ياخد عليا
بكسر حاجز الاحراج انى اهزر معاه
بس لو لقيته رزل بغسلة و احلق له
و بكبر دماغى منى
و انا رجعت تانى للتدوين بسرعه اهوه
و علقت كمان اهوه
و مش مخنوق اوى
بس مخوق شوية
تحياتى
اسلام