الأربعاء، ٤ فبراير ٢٠٠٩

بدون عنوان

ياااه وحشنى التدوين وعالم المدونات ، فأنا لم اكتب جديد منذ فترة ودا لاننى كنت مشغولة اليومين اللي فاتوا في المراقبة والتصحيح وخلافه - متاعب المهنة - ، وكمان في اسبوعين الاجازة فيه تدريب يومياً. كل دا خلاني احس اني فصلت خالص عن عالم التدوين ، فقلت اكتب بوست كدا سريع خفيف ع الماشي احاول ارجع بيه للتدوين مرة تانية واتواصل مع الاصدقاء الاعزاء اللي بيشرفوني بتعليقاتهم الجميلة. وكمان عاوزة اقول انه بالرغم من الارهاق البدني اليومي اللي انا فيه حيث الاستيقاظ في السابعة صباحا والعودة للمنزل في الخامسة مساءاً وفي اوقات كتير بعد كدا كمان ، وطبعا بعد الغدا فيه جدول يومي للمذاكرة ، بقول بالرغم من كل هذا الارهاق الا اني سعيدة بهذا الانشغال وكل هذه اللخبطة ، احساسي اني كل يوم بقوم من النوم وعارفة اني وراية مليون حاجة بالنسبة لي شئ جميل ، لان الاحساس بالفراغ والملل شئ مرعب بالنسبة لي وبطبعى انا بحب العمل لانه بيكون في اوقات كتير اهم مصادر سعادتي ....
ياللا كفاية كدا كلام ، بتمنى لكم اجازة سعيدة

هناك ٦ تعليقات:

Sweet Violet يقول...

حمدلله على السلامه

نورتى مدونتك من جديد (:

و ربنا يكون معاك و يقويك

مواطن مصرى نايم يقول...

حمدلله بالسلامة
و لو سعادتك فالانشغال يبقى ربنا يشغلك اكتر و اكتر يا رب
و بجد طول الفترة اللى انا كنت فيها اجازة كنت مفتقد الناس المحترمة اللى زيك كده بجد
و البوست ده من اوائل البوستات اللى قريتها بجد

لسه راجع طازة يعنى
حمدلله بالسلامة تانى مرة

و متغيبيش علينا تانى

تحياتى

اسلام

د/ رامي شهاب الدين يقول...

حمد الله على السلامة ياسميرة

ربنا يقويكى

بس على فكرة عايز أقولك إن المسئولية لذتها فى تعبها ..وخصوصا لما تلاقى فى الآخر نتيجة تعبك خير

دمتى بكل الود .. تحياتى

Zianour يقول...

ازيك يا سمورة
وازاي جميع الاندال
انتي قريتي الايميل اللي بعته ليكي على بلاك توليب؟؟؟
المهم
اخبار المذاكرة ايه
وايه ده هي لسه الاجازة هتبدا؟؟
يا بختكوا يا اختي بالاجازة
وربنا يشغلك كمان وكمان
امين

mohamed ghalia يقول...

واحنا فى انتظارك فى اى وقت
وكمان مفتقدين كلماتك
دمتى بكل الود

سميرة يقول...

ضد التيار
اشكر لك رقتك
انتي اللي منورة المدونة

======================
اسلام
اشكرك جدا
دايما تعليقك مميز وكنت مفتقداه جدا
منورني دايماااااا :)))

=========================
د/ رامي
اشكر لك تعليقك المميز
ويارب كلنا نلاقي نتيجة تعبنا خير
منورني يادكتور :)

===========================
الغالية zianour
الكل الحمد لله بخير وبنبوسك
وايوه انا قريت الايميل
ميرسي ليكي

===========================
محمد
اشكرك جدا
وقريبا البوست الجديد بإذن الله
منورني :)