الخميس، ٩ أبريل ٢٠٠٩

سؤالات

ياما صادفت صحاب وما صاحبتهمش
وكاسات خمور وشراب وما شربتهمش
أندم علي الفرص اللي انا سبتهم
والا علي الفرص اللي ما سبتهمش
عجبي !!
*********************
يا باب يا مقفول ... إمتي الدخول
صبرت ياما واللي يصبر ينول
دقيت سنين ... والرد يرجع لي : مين ؟
لو كنت عارف مين أنا كنت أقول
عجبي !!!
صلاح جاهين

هناك ٧ تعليقات:

mohamed ghalia يقول...

أولا والله العظيم بكون سعيد جدا لما بتنزلى موضوع جديد
ثانيا أحسنتى الإختيار لعمنا جاهين
ربنا يسعدك ويكرمك دايما
أخوكى محمد

romansy يقول...

غبتى فغابت شمس الضحى والنهار
لما تغيبىى بتغيبى كتير
معرفش ليه
طمنينا اسعدينا بكلمه منك
اختيارك جميل للرباعيه

ومتغبيش تانى علينا

سميرة يقول...

محمد
من غير ما تحلف مصدقاك
اشكرك على ذوقك
ربنا يكرمك ويفرحك دايماً
دايما منور مدونتي المتواضعة

======================

رومانسي
اشكرك يا شاعر ياجميل
بجد مش عارفة ارد بإيه على الكلام الرقيق دا
اوعدك اني احاول ما اغبش كتير
منورني دايماً

mohamed ghalia يقول...

أنا الحمد لله نجحت وجبت جيد
ميرسى لإهتمامك

Zianour يقول...

ازيك يا فنانة

ما النت شغال اهوه وزي الفل و10
امال ايه بقى سبب التقل علينا

عموما مش هازعلك على الهوا
سلمي لي على القيبلة وافتكرينا يعني

والعم جاهين ده عم الكل باجماع الكل

مـجـنـووون يقول...

طبع كلام صلاح جهين مينفعش نقول فيه رائينا فيه

بس الواحد طول ما هو في الدنيا ياما هيشوف


تقبلي مروري
مجنووون

RASHA يقول...

ازيك يا جميلة

يارب تكونى بخير